2013년 4월 29일 월요일

SKINFOOD Royal Honey Emulsion Review


SKINFOOD Royal Honey Emulsion Review


SKINFOOD Royal Honey Emulsion


스킨푸드 로열허니 에멀젼
스킨푸드 로열허니 라인 후기를 가져왔습니다! ㅎㅎ
그것은 바로 로열허니 에멀젼입니다! ㅎ
저는 복분자 아이크림을 사면서 받은 로열허니 
샘플들을 통해 벌써 이용해보고 나서 구매하였답니다! ㅎ

SKINFOOD Royal Honey Emulsion
I brought a review on SKINFOOD Royal Honey Emulsion! LOL
This is the Royal Honey Emulsion that you've all been waiting for! LOL
I bought this product after trying out this product with the sample that I've received when was buying the Black Raspberry! LOL


짠! ㅎㅎ
스킨푸드 3월달 이벤트로 로열허니 라인 중 하나만 사도, 작은 크림 2가지를 드려요!! ㅎㅎ
그것은 바로 아이크림에서 유명한 복분자 아이크림과 
로열허니라인에서 인기있는 수분크림이였습니다! ㅎㅎ
사은품을 준다길래 언능 구매하였죠! ㅋㅋ

Here it is! LOL 
Skinfood is running an event on March and if you buy a product in the Royal Honey series, they'll give two small creams! LOL
The cream that they gave me was the Black Raspberry Eye Cream and the moisturizing cream that were both extremely popular! LOL
I bought it right away after hearing that they are giving away the free gifts! LOL 


스킨푸드 로열허니 에멀젼에는 작은 표가 붙여있었어요! ㅎㅎ
로열 블랙 허니 이야기: 유네스코 세계 자연유산으로 지정된 
아시아 남쪽 지역의 야생화로부터 채집된
로열 블랙 허니는 짙은 컬러와 향기만큼이나 풍부한 영양을 담고 있다고 하네요! ㅎㅎ

There is a small label that is attached to SKINFOOD Royal Honey Emulsion! LOL
The story of the Royal Honey: The royal black honey that's collected from the wild flowers at northern Asia, which are designated as UNESCO World Heritage, are known to contain as much nutrition as its strong color and fragrance! LOL


스킨푸드 로열허니 에멀젼 뚜껑위에는 아기자기한 벌이 한마리 그려있었어요! ㅎㅎ
뚜껑에 까지 디자인은 신경쓴 배려! ㅎㅎ
이런 소소한 배려 저는 너무 좋아합니다><! ㅎㅎ

There is a logo of a honeybee on the top of the lid. 
I can see that they've carefully designed their product even in little things!
I really like how they've paid attention to small things! LOL



앞에도 그려져 있는 귀여운 벌! ㅎㅎ
실제로 보면 너무 무서운 벌이지만요.... ㅠㅠㅋ
여튼 노란색병과 노란색 라벨이 너무 이뻤습니다! ㅎㅎ

The honeybee is also placed on the front! LOL
The bees are scary little things if you actually see them.. LOL
But the yellow bottle and label were really pretty! LOL



스킨푸드 로열허니 에멀젼 뒷면입니다! ㅎㅎ
로열블랙허니 추출물과 로열젤리 추출물이 
만나 피부를 촉촉한 보습환겨으로 만들어 꿀 흐르듯
매끄럽고 빛나는 피부로 만들어 주는 꿀광 트리트먼트 에멀젼이라고 합니다!! ㅎㅎ

This is the back of SKINFOOD Royal Honey Emulsion! LOL
The royal black honey extracts and royal jelly extracts in this glow treatment emulsion are known to create a perfect environment for moisture and makes your skin bright and smooth!!  LOL


스킨푸드 로열허니 에멀젼 옆에 보면 OPEN HERE이라고 
써있는 곳을 살짝 개봉해보았습니다><! ㅎㅎ
로열허니 에멀젼 성분이 나오더군용! ㅎㅎ
주요 성분은 로얄젤리 추출물(1500mg), 꿀추출물(4500mg)이 들어있다고 합니다! ㅎㅎ
실제로 들어있을지는 몰랐는데! ㅎㅎ 이걸 보고 처음 알았네요! ><ㅎㅎ

I took off the seal on 
SKINFOOD Royal Honey Emulsion that said 'open here'. 
The ingredients were hidden underneath it. 
Some of the main ingredients of the product are royal jelly extracts (1,500mg) and honey extracts (4,500mg). LOL 
I didn't know that it actually had these ingredients in it. I found out this by reading them. LOL




스킨푸드 로열허니 에멀젼의 
귀여운 벌꿀 뚜껑을 개봉해보면, 흰색마개가 나타납니다! ^^*
요새는 은박지로 많이 되어있던데, 흰색마개로 되어있으니,
왠지 밀봉이 잘되어서 나오는거같아 기분이 너무 좋았답니다! ^^*

You'll be able to find a white cork 
when you open the cute honeybee lid, :)
Most other products normally use a foil for this, but this product used a 
white cork. It made me feel really good because it seemed to seal the content very well. :)


흰색마개 덕분인지 입구가 깔끔하게 개봉된 스킨푸드 로열허니 에멀젼입니다! ㅎㅎ
개봉하자마자 나오는 향긋한 꿀향~!><!!
제가 사실 이걸 구매한 이유는 여기에 있었죠! ㅋㅋㅋ
샘플로 써봤었을때, 향이 너무너무 좋아서 꼭 사고 싶었습니다!! ㅋㅋ
집에 다른 에멀젼이 있는데도, 이 향긋한 꿀향에 반해 결국 구매하고 말았습니다 ㅠㅋㅋㅋㅋ

I opened the white cork of SKINFOOD Royal Honey Emulsion. 
I was able to smell the aromatic honey smell right after opening the cork. 
This is the reason why I bought this product. LOL
I really wanted to buy this product after trying out the sample because the smell was so nice! I actually had another emulsion at home, but bought this anyway because the smell was so good. LOL


스킨푸드 로열허니 에멀젼 묽기를 살펴보기 위해서 손등에 덜어보았습니다! ㅎㅎ
로열젤리와 꿀이 함유되어 있어서 그런지 약간 끈적한 느낌이 있습니다 ㅎ
그리고 흐르지 않고, 약간 쫀득한 감이 있었습니다! ㅎ

I put some on the back of my hand because I wanted to test watery it was. LOL
It was sort of sticky. Perhaps it was because it contained royal jelly and honey. 
It didn't run down and it was little chewy. LOL




손끝에 묻혀 점성도를 확인해보았습니다! ㅎㅎ
손등에서 느꼈던 점성처럼 묽지않은 약간 끈적이는 듯한 쫀득함이 있었습니다! ㅎㅎ

I tested the viscosity by applying the product on my fingertips. LOL
Just like the viscosity that I've felt on the back of my hand, the texture was a bit sticky. LOL


ㅋㅋ 손등에 너무 로열허니 에멀젼을 덜어낼때 세게 손등에 때렸나봐요... ㅋㅋㅋ
손등이 빨갛게 되어버렸습니다 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 
가끔 에멀젼 손에 덜어낼때.. 이 고통.. 아시죠..? ㅋㅋㅋㅋㅋ
약간 입구를 크게 만들어서 잘나오게해줬으면 하는 약간의 바램이 있었습니다... ㅋㅋㅋ...
사용전에는 건조했던 손이,
사용후에는산뜻하게 싹 스며들어 촉촉함을 주는 느낌이였습니다!^^*
사용해본결과 바르자마자 촉촉하니, 매끈한 꿀광피부가 되더라구요~ ㅎㅎ
봄, 여름에 쓰기에 산뜻한 제품입니다! ^^*
향긋한 꿀향이 있어, 아침에 로열허니 에멀젼을 바를때면 
기분좋은 하루를 맞이하게 되어 너무 좋습니다! ^^*

이상으로 스킨푸드 로열허니 에멀젼 후기를 마치겠습니다! ^^*

I think I've tapped the back of my hand too hard. LOL
The back of my hand became so red. LOL
I am sure that many of you know about this pain. LOL
It would have been so much better if they made the mouth bigger so that the content can come out better. LOL
My hand was very dry. but it became extremely smooth after using this product. :)
My skin became extremely smooth and started to glow up right after applying the product. LOL I think it's a very refreshing product for spring and summer. :)
The product makes me to start my day with a great spirit because of its refreshing honey smell. :)

So that is the end of my review on SKINFOOD Royal Honey Emulsion! :)




댓글 없음:

댓글 쓰기