2013년 4월 30일 화요일

TONYMOLY Shiny Foot Peeling Liquid Review


TONYMOLY Shiny Foot Peeling Liquid Review

TONYMOLY Shiny Foot Peeling Liquid



토니모리 제품 샤이니 풋 필링 리퀴드에 대해 리뷰할게요!
이 제품은 소문으로 알게된 제품인데
엄마한테 선물해줬는데!!
썩히고 있길래 제가 써봤어요 :>
다시 사다드리려구요
발 각질이 많으셔서 이 제품을 쓰기에 좋은것같아요

★ 혐.오.주.의 ★

각질 제거 과정 사진이 있기 때문에..
비위가 약하신 분들은.. 사진 보는걸 삼가주세요^^;


I am going to write a review on the TONYMOLY Shiny Foot Peeling Liquid. 
It's a product that I found out because it was very famous.
I gave it to my mom as a gift, but my mom was not using it. 
So I tried it myself. :) 
I am going to buy her once again. 
I think it should be good for my mom
because she really has to exfoliate her feet. 

★ Warning 

I encourage to you skip the photographs if you have a weak stomach
because the photographs for exfoliating the feet is quite disgusting. :)






발 각질관리 트리트먼트
샤이니 풋 필링 리퀴드

Foot Exfoliating Treatment
Shiny Foot Peeling Liquid




용량은 25ml로 양쪽발 모두 사용할수있는
왼쪽,오른쪽 두개가 들어있습니다

The volume is 25ml 
and it contains two packs for each foot. 


요로케!
왼쪽에 있는게 발에 씌우고 하는거에요

Like this!
The one on the left is the one that you wrap up on your foot. 



발에 저 비닐을 씌우고
리퀴드를 양쪽에 부어주세요

Wrap up your foot in that vinyl 
and pour the liquid on each side. 


이렇게 흡수될수있도록 이중처리가 되어있습니다

It has a dual-protection so that I can be absorbed in this way. 


양쪽에 부으면 양이 얼마 안되는데도
찰랑찰랑 거리는 액체 소리가..ㅎㅎ

You'll be able to hear the sound of the liquid when you pour it on each side
even though it's isn't much. LOL



그리고 끈을 이용해 꽉 묶어주세요
흐르지않도록ㅎ

사용시간은 1시간 30분이 권장시간입니다
저도 그정도 했네요
에센스 같이 발로 모두 흡수 되는 느낌이었어요
시간이 지나고 물로 깨끗히 씻어주세요
그리고 한 4-5일 경과!
처음엔 에이 뭐 언제 반응 오려나 이런 생각이었는데
서서히...

바닥에있는 먼지나 머리카락이 발바닥에 붙은 줄알고
발끼리 부비적 거렸는데

다름아닌 각질!!+_+;;


자, 여기서 한번 더!
경고합니다 ㅠㅠ



★ 혐.오.주.의 ★
각질 제거 과정 사진이 있기 때문에..
비위가 약하신 분들은.. 사진 보는걸 삼가주세요^^;



And then tie up the stings 
so that it won't run down. 

The recommended time is an hour and a half. 
I used it for about that time.
It got absorbed into the feet like an essence. 
Wash you feet after the recommended time. 
And after 4-5 days, 
your feet will begin to experience the effects. 
Let me warn you ahead over here. 


★ Warning 

I encourage to you skip the photographs if you have a weak stomach
because the photographs for exfoliating the feet is quite disgusting. :)


빠밤..
서서히 일어 나기 시작하는 각질님.
저 발에 각질 많지 않아요ㅠ
굳은 살도 그렇게 많지 않은데..

Ta-da!
The dead skin cells are coming off.
I don't really have that much dead skin cells on my feet. 



완전 허물 벗는듯
벗겨지고있었어요

They are coming off 
as if a snake is slipping out from its skin. 


발가락 부분에도 이렇게 벗겨지더라구요
아니 발 전체가 다 벗겨지고있어요..ㅋㅋㅋ
아직도..ㅋㅋ


그리고 대망의 각질 껍질샷


The skin on the toes also came off. 
My entire foot was peeling off.
It's still peeling off right now.. LOL

And finally, here is the photograph that you were looking for. 





ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
헐ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

자꾸 뜯고 싶게 만드는 각질님.
안녕?

앉아서 계속뜯는데도
다음날이면 다시 나와요

Oh gosh..  LOL 

Hi there!
I peeled them off for a long time
and it still gets peeled off the next day. 


뱀 허물같음.
좀 더럽나요 ..ㅠㅠ
여러분 도망가지마세요ㅠㅠ흑..


약 사용한지 7일 정도 지난것같아요
근데도 아직 각질이 나와요ㅠㅠ
이제 지쳐감..ㅋㅋㅋ
발을 불리고 비누로 닦아내고있습니당 ㅠ.ㅠ


여러분들도 한번 각질..
시원하게 벗겨보세요!ㅋㅋ
확실히 뽀송뽀송한 애기발처럼 변하긴 하더라구요ㅎㅎ

It looks like the skin of a snake.
Is it a little disgusting?
Don't be scared.. 

I think it's been seven days 
and they are still being peeled off today. 
I am getting a little tired. 
I am soaking my feet and wiping them off. 

I encourage you to do this as well! LOL
It really does make your feet smooth like a baby's feet. LOL


댓글 없음:

댓글 쓰기