2013년 4월 29일 월요일

SKINFOOD Royal Honey Hydro Essence Review


SKINFOOD Royal Honey Hydro Essence Review


SKINFOOD Royal Honey Hydro Essence



아보카도 에센셜 오일 사면서  그날 굉장히 건조한 피부에.. 스트레스 받았던지라 ㅠ
로얄허니 영양에센스까지 지르고 왔어요.ㅋㅋㅋㅋㅋ

모양은 이러합니다.

I also bought the Royal honey Hydro Essence when I was buying the Avocado Essential oil because my skin was extremely rough and I also got a lot of stress on that day. LOL

This is how it looks like. 


로얄허니 ㅎㅎ
외형도 노란색에 벌꿀느낌이 팍팍나는 모양입니다.

Royal Honey. LOL
The product is yellow and it gives me the feeling of a honeybee. 


뒷모습.
그리고 상세내용

This is how the back looks like.
And there is the detailed description. 

12.14일..ㅎㅎ
만든지 정말 얼마안된거 가져온거있져 ㅎ
괜시리 화장품살때 금방 만든거 사면 더 기분이 좋습니다.

December 14th. LOL
I bought the product that was recently manufactured. 
I don't know why, but I feel good when I buy a product that was recently manufactured. 


손등에 꾹!! 눌러서..ㅎㅎ 듬뿍발라봤어요 ㅋㅋ
약간 우유빛색깔이였고,
보통에센스 점성과 비슷한거 같았어요 

I squeezed some out on the back of my hand and applied it on my skin. 
The color was sort of like milk
and the level of adhesion was similar with ordinary essence. 




문지르면 이렇제 잘 퍼져요 ㅎㅎ
너무 묽은게 싶었는데 그렇진 않았어요 ㅎㅎ
바르기 좋은 사용감이였어요

It spreads very well like in the photograph when you rub it. LOL
I thought that it was too watery at first, but it wasn't. LOL
It was very comfortable to use. 




다 바르고 난모습 ㅎ

윤기 나는 모습이 였고,
확실히 영양에센스다 싶었어요 ㅎㅎ

수분에센스는 확 스며드는데 이건 윤기가 확실히.. 남달랐어요^^

그리고 금방 지나면 스며들어서 겉도는 느낌 없어서 좋았어요
지금 이건 낮에 바르고 ㅋㅋ 밤에 오일바르고 하는데
건조함이 많이 사라진거 같긴해요^^


This is after I've finished applying the product. 

It was glowing and it  made me think that
it was definitely a nutritional essence. LOL

Moisturizing essences got absorbed right away, but the gloss of product was very different. :)

I also liked it very much because it really got absorbed into the skin very deeply even after a certain amount of time. I am currently using this product during the day and using the oil during the evening, and the dryness that I used to have definitely seems to be gone now. :)


Click here to purchase the product.

댓글 없음:

댓글 쓰기