2013년 4월 30일 화요일

The Face Shop Natural sun AQ Power Long-Lasting SUN CREAM SUN BLOCK SPF45PA+++ 50ml Review


The Face Shop Natural sun AQ Power Long-Lasting SUN CREAM SUN BLOCK SPF45PA+++ 50ml Review

The Face Shop Natural sun AQ Power Long-Lasting
SUN CREAM SUN BLOCK SPF45PA+++ 50ml





[더페이스샵] 내추럴 선 에이큐 파워 롱 래스팅 선크림 SPF45
이름이 참 기네요 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
엄마가 사다주신 썬크림 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

[The Face Shop] Natural sun AQ Power Long-Lasting SUN CREAM SUN BLOCK SPF45
It has such a long name. LOL
It's a sun cream that my mom has bought for me. LOL


 손등에 발라볼게요

I'll apply it on the back of my hands. 




바른 부위와 안바른 부위를 구별해 놨어용! 티 좀 나나요??ㅎㅎ
피부톤 보정 살짝과, 유분기가 살짝 있어요.
유분기 많은 선크림 정말정말 싫어해서! 최대한 없는걸로 고른거구용 *_*
그렇다고 아얘 없으면 뻑뻑하니 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ...

I divided the area with the cream on and the area without it! Does it make a difference? LOL
There was a bit of skin tone correction and a bit of oiliness. 
I chose a product that didn't have much oil because I hate those sun creams with much oil. 
But it would be too tight without it. LOL



before


after

얼굴에 바른건 빛차이도 초큼..있는거 같아요 !

I think the light has made some difference as well. 



그냥 저냥 사용하기 괜찮은 제품 같아요.
막 '음청 좋다' 이것도 아니고 '별로다' 이것두 아니고 ㅋㅋㅋㅋㅋ
딱히 나쁜점은 발견하지 못했어요 ㅎㅎ
별로 따지면 세개 반은 적고 -네개정도?ㅎㅎㅎ
★★★★

I think it's a pretty good product in the overall sense. 
I guess It's not too bad nor too good. LOL
I couldn't find anything that was too disappointing. LOL
I would give four stars for this product. Three and a half would be too little. LOL




Click here to purchase the product.

댓글 없음:

댓글 쓰기