2013년 4월 29일 월요일

SKIN FOOD Kiwi Yogurt Mask Wash Off 100g Review

SKIN FOOD Kiwi Yogurt Mask Wash Off 100g Review


SKIN FOOD Kiwi Yogurt Mask Wash Off 100g



요번에 리뷰 할 제품은 스킨푸드 키위 요거트 마스크예요.
용량은 100ml랍니다.

The product that I am going to write my review on is SKIN FOOD Kiwi Yogurt Mask Wash Off. 
The volume is 100ml. 


어제 도착한 제품이예요~
택배 아저씨가 전화도 없고 문자도 없이 그냥 현관에 숨겨놓고 가셨더라구요..
안 찾아봤으면 택배 온 줄도 몰랐겠어요-_-

외관은 스킨푸드의 팩들과 똑같이 생겼어욤ㅋㅋ

I got this product yesterday. 
The parcel service guy hid the package at entrance without calling me or sending me a text. 
I wouldn't have known that it came if I didn't look for it. LOL



비타민과 과즙이 풍부한 열대 과일인 
'키위' 추출물이 담긴 요거트 마스크!라고 적혀 있네요.

전성분은 제가 적어드리고 싶지만.... 잘 안보이네요....
저는 성분따위.... 무시하고 걍 씁니다..ㅎㅎㅎㅎ

스킨푸드 홈페이지에도 전성분은 안 나와 있더군요..
제품에 써있다고.. 그냥 사서 쓰라 이건가요ㅜ.ㅜ

It says 'a yogurt mask that contains extracts of kiwi, 
which is a tropical fruit that has abundant vitamins and juice. 

I would like to write down the ingredients for you.. but I cant see them very clearly. 
Well.. I really don't care about the ingredients. LOL

The ingredients were not on the Skinfoods website as well. 
Perhaps they didn't put up the ingredients on their website because it's already written on the product. 



포장을 벗기고 뚜껑을 열면 위생적으로 보관할 수 있게 중간덮개가 있어욤~
저는 이거 안버리고 끝까지 덮어 둔답니다ㅋㅋ

When you unwrap the package and open the lid, there is another cover in the middle so that you can store it in a more hygienic way. I usually use this cover until I am done using. LOL 


내용물은 키위와 요거트를 함께 갈아놓은 것 같아요!
초록색 알갱이가 들어있는데 저건 문질문질하면 톡톡 터져요~ 완전 잼씀ㅎㅎ

The content seemed like it had mixed yogurt with kiwi!
There were these green grains and they pop up when you rub it on your skin. Its so much fun. LOL


제품을 손등에 덜어봤어요~
느낌은 정말 키위와 요거트를 갈아놓은 그 느낌!
뭐라 말해야 할까요..

향은.. 제가 생각했던 새콤달콤한 키위향이 아닌..
물약? 냄새가 나요ㅜ_ㅜ
인위적인 느낌이 들어요....
향에 민감한 편이라 그닥 맘에 들진 않네요;

I applied some on the back of my hand. 
It was really as if it had mixed kiwi and yogurt together. 
I don't know how to put it. 

However, the smell wasn't the refreshing smell of kiwi. 
It smelled sort of like medicine. 
The smell was sort of artificial. 
I don't really like the smell because I am quite sensitive to smell.



손등에 문질문질~

사용법에는 10~15분간 마사지하라고 되어있는데....
10분동안 어떻게 해요ㅋㅋㅋㅋ
저는 걍 5분? 그 정도만 하고 헹궈욤ㅎㅎ

제가 비포에프터 샷을 찍으려 했는데..
등신같이 '우왕~ 키위 팩 써 봐야지ㅎㅎㅎㅎ'하면서 화장실로 갔어요~
고로 비포샷이 없어요........
근데 에프터샷도 없어요....
나중에 시간되면 수정할께욤ㅜ_ㅜ

I rubbed it on the back of my hand. 

The instruction told me to give a massage for about 10 to 15 minutes, 
but how you do you do the massage for 10 minutes. LOL
I only did it for about 5 minutes and washed it off. LOL

I wanted to take a before & after photograph, 
but I forgot that I wanted to take the photograph and directly went to the bathroom . 
That's why I don't have the before photograph.. 
And you know what? I don't even have the after shot. 
I'll upload them later when I have time. 



[총평]

제품 자체는 갠춘해요!
인위적인 키위향이 마사지할 때 좀 걸리적거리긴 하지만.

저 초록 알갱이들이 톡톡 터지는 것도 재밌고
일시적이지만 피부가 뽀얘지는 효과도 있어욤~

키위팩이 피부를 촉촉하게 해주고 피지와 모공을 컨트롤 해 준다고 하네요.
각질제거 기능까지~

사실 효과가 뚜렷하진 않지만 왠지 피부가 더 부들부들해진 것 같아 기분 좋네요ㅎㅎ

저렴한 가격에 용량도 은근 많아서 꽤 오래 사용할 것 같아요!

[Evaluation]

The product itself is quite nice!
The artificial kiwi smell is a bit annoying when you are giving your massage,

but it's so much fun to pop up the green grains
and the skin does become smooth, if though it's quite temporary. 

The kiwi pack is known to control the sebum and the pores. 
It also has the function for removing the dead skin cells~

The effects aren't that substantial , but I feel good because my skin feels a lot smoother. LOL

I should be able to use for long time because it's cheap and there is so much in it! 





Click here to purchase the product.

댓글 없음:

댓글 쓰기