2013년 4월 29일 월요일

SKINFOOD Salmon Brightening Eye Cream Review


SKINFOOD Salmon Brightening Eye Cream Review


SKINFOOD Salmon Brightening Eye Cream



안녕하세요
오늘 소개할 제품은 스킨푸드 연어 아이크림! 입니당^^
이거.. 이미 유명한 제품이죠?ㅋㅋㅋㅋ
그래서 저도 한번 써보고 싶어서 급 구매하게 되었어요

사실..요새 맨날 늦게 자고 늦게 일어났더니 다크서클이 장난아니게 내려왔더라구요 ㅠㅠ
그래서 내 눈가를 밝혀줄 아이크림이 필요해서 스킨푸드 매장에 갔더니
매장언니가 요걸 추천 해주셨답니다

Hi everyone. 
The product that I am going to introduce is 'SKINFOOD Salmon Brightening Eye Cream'. :)
This is a very famous product, right? LOL
I bought this in a hurry because I really wanted to try it out. 

In fact, the dark circles on my face got really worse these days because I've been sleeping late recently. So I went to the Skinfood store to buy an eye cream that'll make my eyes bright and the clerk at the shop recommended this product for me. 



생긴건 동글동글 귀엽게 생겼어요

The round case looks very cute. 




일단 향은 ....
연어 냄샌지.. 뭔지... 알수 없는데... ㅋㅋㅋㅋㅋ
제 생각엔
음....
약간 오이냄새도 나는것 같고 ㅋㅋㅋㅋㅋ
그 토니모리 토마톡스?인가 그거랑 비슷한 냄새에요

First of all, I didn't know what this smell was. LOL
It sort of smelled like cucumber.. The smell was sort of similar to Tonymoly's Tomatox. 






손등에 발라봤답니다
끈적이지 않아서
아침에 화장하기 전에 아이크림 발라도 무방해요

I applied it on the back of my hand. 
You can use it before doing your makeup 
because it's not sticky. 





요건 뽀나스로 점성테스트?^^;; 헤헤


총평:
무겁지 않고,
끈적이지 않아서 좋아요^.^
향도 독하지 않고 은은해서 나쁘지 않고!
무엇보다 가격이 저렴해서! 굿굿!

For a bonus, this is the viscosity test. :) LOL

Evaluation:
It's good because it's not heavy or sticky. :)
The smell is not very strong and the price is also very cheap. 
I like it!





댓글 없음:

댓글 쓰기