2013년 4월 29일 월요일

Whoo GongjinhyangGun - Ja Yang Sun Cream SPF45+ 80ml (for men) Review


Whoo GongjinhyangGun - Ja Yang Sun Cream SPF45+ 80ml (for men) Review


Whoo GongjinhyangGun - Ja Yang Sun Cream SPF45+ 80ml (for men)


선크림 앞면이에요
튜브 타입의 선크림이에요

This is the front side of the sun cream.
It is the type of tube.


뒷면이에요
더후 해윤선 썬크림과 동일한 디자인을 가졌어요
용기 색만 남성에 맞게 남색을 사용했네요
자외선 차단 지수도 50 으로 꾀 높은편 이네요

It is the back side.
Its design is same with the Whoo Haeyunsun's sun cream's design.
The color of the bottle is just different that it is for man.
The SPF is 50 that it is high.

뚜껑 이에요 
역시나 더후 로고가 새겨져 있네요

The lid.
This also has logo of the whoo.


캡형으로 위로 똑 하고 여는 방식의 입구에요
일정양을 짜서 사용할수 있게 되어 있네요

It is the type of cap, you can squeeze enough to use.


스킨고 에센스 사용후 바로 선크림을 덜어 보았어요

I squeeze some sun cream after using toner and essence.

살짝 문질러 보았어요

I rubbed lightly.
전체적으로 펴바르는 식으로 흡수를 시켰어요
백태현상 없었구요 수분이 가득한 마무리 감이 굉장히 촉촉하네요

It is absorbed like spreading all over.
There is not whitening situation. But it finished with enough moist.




Click here to purchase the product.

댓글 없음:

댓글 쓰기